Rozvoz stravy

Rozvoz jídla patří k oblíbeným službám našeho gastronomického úseku. Můžete si tak zajistit pestrou stravu pro domácnost i do zaměstnání a ušetřit tak čas. Z pestré nabídky si můžete vybrat klasické jídelní i minutkové menu, dle aktuálního jídelního lístku. Strava je připravována šetrně s ohledem na specifické potřeby starších lidí (diabetická, racionální, žlučníková).

Nechce se Vám denně vařit? Potřebujete pro svou babičku nebo dědečka chutný a vydatný oběd, který Vám dovezeme až domů za rozumnou cenu? Náš gastronomický úsek prošel v letech 2019 – 2020 výraznou metodickou změnou,  zajistíme Vám dovoz v rámci Litoměřic a do 5 km od Litoměřic. Stačí si vybrat, z naší bohaté nabídky českých jídel a máte to bez starostí.

V rámci denního menu preferujeme také zdravou výživu a nabízíme racionální stravu. Rozvoz a výdej zprostředkováváme do 14:00 hodin. Nejezte už polotovary, objednejte si z našeho kvalitního menu a už jen čekejte, až k Vám s jídlem dorazíme!

Časté dotazy

Nejsem klientem sociálních služeb. Mohu si u Vás objednat oběd?

Ano, rozvážíme stravu i lidem, kteří nejsou klienty sociálních služeb.

Chtěl bych obědy platit jednou měsíčně. Je to možné?

Ano na odběr stravy je s Vámi sepsána smlouva o odběru stravy, ve které je uvedená úhrada. 

Musím platit oběd, i když ten den nejsem doma?

Obědy máte možnost za v času odhlásit na dobu, kdy víte, že budete mimo své bydliště. Pokud neodhlásíte stravu den dopředu, je nutná jeho úhrada.

Musím mít vlastní jídlonosič?

Ne, v rámci hygienických norem nakupujeme vlastní jídlonosiče a termoporty (obaly ve kterých jsou umístěné jídlonosiče). Při podpisu smlouvy jsou pro Vás vyčleněny dva jídlonosiče na obměnu. Tyto jídlonosiče jsou zapsány na Vaše jméno.

Chtěl bych odebírat stravu jen některé dny v týdnu, je to možné?

Ano, ve smlouvě se uvede, o které dny máte zájem.

Potřebuji stravu 365 dní v roce. Zajistíte mi jí?

Ano, náš gastronomický úsek vaří 365 dní v roce včetně svátků. 

Jak daleko od Litoměřic rozvážíte stravu?

Stravu rozvážíme do 5ti kilometrů od Litoměřic.

Nejsem schopen dojít a platit obědy na provozovně, mohu poslat finance přes banku?

Ano, elektronické platby vítáme.

Nemám bankovní účet, nemohu dobře chodit, je možnost obědy platit jinak?

Ano, na konci měsíce, přijede pracovník a platbu vybere v hotovosti, oproti tomu Vám nechá fakturu za odběr obědů za uplynulý měsíc.

Dokumenty ke stažení

Kontakty

Jitka Žižková

Tel.: 417 770 010, 731 557 603
vedoucí stravovacího úseku