Domov na Dómském pahorku
Kde nás najdete
Zahradnická 1534/4, Litoměřice 41201
Služba je poskytována nepřetržitě 24 hodin
Vedoucí domova: po-pá 6:30 - 15:00
Sociální pracovnice: po, út, čt, pá 6:30 - 15:00; st - 6:30 - 17:00
Na koho se můžete obrátit
Bc. Iveta Šerberová
pověřená vedoucí Domova na Dómském pahorku
Tel.: 417 770 013
E-mail: 4orDRWi_~9rB5f56LTys-~c_~bpoO1.7~bGkO1p
Bc. Ivana Kretová
sociální pracovník
Tel.: 417 770 009
E-mail: 4onxRWaj0mBFRYUS7bGy33haY.kmYZhaa8kmb
Bc. Ivana Jelínková DiS.
sociální pracovník
Tel.: 417 770 008
E-mail: 4onxRW%_7bAu5f56LTys-~c_~bpoO1.7~bGkO1p
Pro koho je služba určena
Senioři
Senioři
Kontaktní údaje
Domov na Dómském pahorku
Typ služby
Domovy pro seniory
Poskytovatel
Charita Litoměřice
Kraj
Ústecký kraj
Úhrada
povinná
Způsob poskytování
pobytové
Vedoucí služby
Bc. Iveta Šerberová
Registrační číslo služby
6566711
Rejstřík MPSV
http://iregistr.mpsv.cz/socreg/detail_sluzby.do?736c=2fa6909705805a8e&SUBSESSION_ID=1592473461255_2
Aktuální kapacita - pobytová služba
118
Poslání a cíle
Posláním Domova na Dómském pahorku je poskytování pobytových, sociálních, ošetřovatelských a aktivizačních služeb seniorům, kteří zejména z důvodu vyššího věku, úbytku sil, zhoršeného zdravotního stavu a nepříznivé sociální situace nemohou žít ve svém domově, kde jim nemůže být poskytnuta dostatečná péče rodinou nebo jinými službami sociální péče.
Pracovníci Domova na Dómském pahorku chtějí individuálním přístupem podpořit seniorovu samostatnost, udržet jeho míru soběstačnosti co nejdéle a umožnit mu prožít stáří v prostředí, které se snaží být co nejvíce stimulujícím, s ohledem na individuální potřeby každého seniora.
Zásady
- Respekt k důstojnosti lidské osoby: Pracovníci svým přístupem a jednáním respektují lidskou důstojnost a práva uživatelů.
- Etika: Etické jednání a lidský vztah pracovníků je základem poskytované sociální služby, Pracovníci dodržují etický kodex Farní charity Litoměřice a Desatero pro chování zaměstnanců k uživatelům
- Individuální přístup a podpora k soběstačnosti Podpora a pomoc jsou poskytovány tak, aby byla v co největší míře zachována autonomie a respektovány individuální potřeby uživatele. Neposkytujeme více podpory, než je nutné.
- Podpora týmové práce, komunikace a dobrých vztahů na pracovišti (předávání důležitých informací, atmosféra na pracovišti).
Cílové skupiny
Činnosti
Fakultativní služby
- Kopírování 1 strana A4 černobíle 2,- Kč / ks
- Kopírování 1 strana A4 barevně 3,- Kč / ks
- Přepis textu do elektronické podoby, vyplnění formulářů na žádost uživatele 5,- Kč / 1 minuta
- Štítky na oděvy včetně označení oděvů 4,- Kč / ks
- Ztráta klíče, poškození zámkové vložky Úhrada dle skutečných nákladů na opravu
- Údržbářské práce na přání uživatele 17,- Kč / 5 minut
- Vedení depozitního účtu 50,- Kč / měsíc
- Zapůjčení kompenzačních pomůcek - chodítko 50,- Kč / měsíc
- Zapůjčení kompenzačních pomůcek - invalidní vozík 100,- Kč / měsíc
- Mimořádný výběr z bankovních depozit mimo výplatní den 20,- Kč / úkon
- Vydání mimořádného vyúčtování mimo termín (1.1. a 1.7.) 50,-Kč / úkon
Další informace
- poskytnutí ubytování
- poskytnutí stravy
- pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu
- pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
- zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
- sociálně terapeutické činnosti
- aktivizační činnosti
- pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
- ošetřovatelská péče
- zdravotní péče
- společenské a zájmové aktivity